torsdag 19 maj 2011

torsdag

på fm regnade d en hel del å så fort d bidde uppehåll så knallade vi t öppna i blackeberg. tanken va att vi även skulle fira förskolans dag där men d visade sej att öppna stängde kl.13 å firandet startade inte förrän halv 3. illa. hade ingen lust att fördriva tiden i blackan så vi prommade t vällingby m mia å jossan å då vi kom fram så sov våra godingar sött i vagnarna så då satte vi oss i solen på en bänk. innanjag å teodor gick hem så handlade vi lite.

när vi kom hem åt vi mellis på balkongen å sen satt vi kvar där å läste böcker. tänk att d kan va såååå roligt att höra samma saga om å om å om å om igen...han lär nog kunna dem utantill snart.

när roggan kom hem stekte jag pannkakor som vi slukade, dagens tvagning efter d å sen for de långe på konsert å jag å teodor satte oss i soffan. läste en till saga, han drack välling å hux flux så sov han! redan klockan sju!!! han som inte somnat förrän efter åtta de sista dagarna... skönt m egen tid på kvällskvisten.

i morrn ska solen skina å då tänkte vi promma t nån lekpark.

förresten, jag hoppas innerligt att ingen när å kär blir akut sjuk för nån ambulans kan man tydligen inte räkna m dessa dagar. jag tycker jag läser om skandaler var å varannan dag. hur sjuk ska man va för att få en ambulans? å va e d egentligen för stolpskott som svarar då man ringer 112??? scary!

Inga kommentarer: