måndag 4 april 2016

första helgen i april

i fredags kom carro jella madde marie hem t mej å tedde. även jessica dök upp. vi köpte mat från pizzerian här under. så kom spasse å vi for sen t lillemor för att va m på ett house of lola-party.

vi va nog ca 20 bruttor (plus tedde) å d skålades i bubbel. jag skålade dock i H2O.

jag va lite sugen på lola-västen innan visningen men my boobs bidde enorma i den så d bidde inget inköp. trots d så fick jag m mej en lola-jacka hem; lillemor hade en som hon inte längre kunde ha å den bor nu hos mej!


jag å tedde kom hem vid tiotiden. lite senare än vad vi tänkt. slocknade rätt fort gjorde han den lille.

på lördag fm for vi t sthlm m 9-tåget. hade sällis upp m jessica tommy å kajsa.
susanne plockade upp oss å vi for t henne i täljö. där fick vi kyckling m jordnötssås. mums!

under em så spelade tedde å william fotboll, spelade tevespel å kollade på fotbollskort å lekte m lego. han va mkt nöjd den lille!

jag dennis å susanne hjälptes åt att laga mexikansk tacos under eftermiddagen å shit va gott d blev! sååå mkt smarriga röror å tillbehör. inte alls som vanliga tacos. inte ens i närheten.

jag kom dock på mej själv av å till hela tiden att sakna dej. jag tittade efter dej emellanåt. jag kunde nästan höra dina kommentarer. speciellt när vi lyssnade till 90-talslåtar. dennis skulle iväg på musikquiz t helgen så vi lyssnade till både 90-tal å 00-talets dängor.

grät en skvätt å sen kändes d lite bättre.

d där att packa å att resa utan dej...nja d känns inte bra nånstans. jag saknar vårt samarbete när d gäller packandet å även upp-packandet efteråt. lite tjafs men vi fixade d alltid galant. samspelet oss emellan saknar jag otroligt mkt. vi funkade så himla bra ihop, d lixom bara flöt på. inte många gupp i vägen eller farthinder. stötte vi på motstånd så kirrade vi d ihop. vi gjorde allt ihop. allt d viktiga.
att ha egna saker att göra var viktigt för oss båda. att träffa vänner eller gå på bio gjorde vi m jämn mellanrum. vi längtade dock efter varann de stunderna. att längta e bra.

den längtan jag nu känner e inte bra nånstans. den gör bara ont.

jag å tedde lunchade i city igår innan vi tog tåget hem. eftersom tedde fick välja så valde han donken. vi åt på den vid hötorget. d va alltid du å tedde gick när ni va solo i city.

vi kom t köping vid tresnåret. vi hann inte många meter innan vi blev osams. tedde blev sur för att vi var tvungna att gå hem å jag blev arg. d slutade m att vi storgrät båda två.
jag känner mej så usel emellanåt. att jag inte klarar av att vara mamma så som jag vill. jag bryter ihop i tid å otid. försöker att hålla ihop d men d funkar sådär. d lixom bara sköljer över mej å d går inte att stoppa.
får nog låta d ta den tid d tar. måste dock försöka att inte låta d gå ut över tedde. han e värd såååå mkt mer än så. han e d bästa bästa bästa jag har.

en dag i taget.

Inga kommentarer: