måndag 2 augusti 2010

stooora killen!

var t bvc idag å lillen vägde 9402 gram och var 69 cm lång. stooora killen! undrar hur lång han kommer att bli?! han har ju två rätt långa föräldrar att brås på...

har varit å hämtat lite leksaker hos pappa som vi ska ta med oss upp t sthlm i morrn. ska bli såå kul att få inreda lillemans rum! leksaker lär han iaf inte sakna eftersom vi har ett helt lekrum att plocka ur... i morrn åker vi upp för att hämta nyckeln t nya lyan å tar då med oss lite pryttlers men den riktiga flytten går på måndag nästa vecka. spännande!
lilleman ska vara hos morfar i morrn å d känns bara bra! vi ska passa på att skruva ihop lite av de nya möblerna vi köpt å då e d skönt att lilleman blir väl omhändertagen under tiden.

nu ska jag mysa m mannen min. i soffan. framför teven.

1 kommentar:

Anna sa...

Kära hjärtanes, vad lillpalten växer! :) Jag är så spänd på hur mycket Leo gått upp, dock har vi inte tid förrns om en månad. Men jag har mina aningar för han äter mat och gröt som en häst! :)

Ha en riktigt bra dag idag när ni travar in i nya lyan! Stora kramar Anna!