onsdag 25 april 2012

solen!

så mkt lättare allt känns när man vaknar till strålande sol. ljuvligt!

har just lämnat tedde hos dagmamman å ska strax bege mej till kista å sett-mässan. lite trist att åka solo men men...får hoppas på att d e en bra mässa.

fick ett glatt besked igår på jobbet. får jobba där jag önskat att jobba till hösten å d känns bra. en ny lärare att samarbeta med men d blir nog bra d med.

nya sedlar på intåg. why?

på måndag e d sista april, en klämdag, så då e skolan stängd men fritids e öppet som vanligt. vi har få barn så tedde ska få följa med mej. få se hur d går. han gillar ju stora kids så jag hoppas att d blir mkt lek.

roggan ska på grab-power i köping i helgen så jag blir gräsänka. som tur e får jag finbesök av fru eneroth. hon kommer på lördag framåt 5-snåret. d blir lite, f´låt mycket mat, dryck å struntprat. aj lajk!

på söndag ska jag på dramaten kl.15 å se "paradisets barn". frille ska ta tedde medan jag roar mej.

nu ska jag bege mej. adios amigos!

Inga kommentarer: