fredag 28 september 2012

fredag tamej17

å så va fredagen finnally här! veckan har varit ok, har känt mej rätt trött men d e väl inte så weird m tanke på d galet trista vädret som härjar... fuck regn å rusk, love sol å sommar!!

i morrn e d dax! ska klippa mej å Nicola ska få fria händer... jag ringde för att boka tid hos simon som jag gått hos sen jag flyttade upp t hufvudstaden år 2000 men han hade slutat. han hade bestämt sej för att satsa på musiken på heltid så i juli tog han sitt pick å pack å flyttade t berlin. kul för honom, mindre kul för mej. han e sååååå himla duktig som frisör. ja m musik med så jag fattar att han vill testa.
hur som, kl.10 i morrn sitter jag alltså i händerna på nicola å hon ska få fria händer. sa bara att jag vill ha nåt skoj, kanske kortare på en sida el så. vi får se va d blir. känns iaf bra! å spännande..
ska fara t fredrik vid 8 i morrn bitti å lämna tedde å sen vidare t st eriksplan. pappa å patrik kommer oxå upp t frille sen å när roggan handlat färdigt skivor på skivmässan i solna med zeke-manne, så kommer han oxå t frille å då vankas d käk! zeke ska oxå ha m sej lillis vinterjacka som hon inte kan ha. en varm fin sak som går ner över rumpestumpen ordentligt. d e bara å hålla tummarna för att jag kan ha den. nypris strax under tvåtusen å jag får pröjsa 4-500 pix. rena rama fyndet!! en svart didrikson e d. håll tummarna för att stussen inte e för bred.....hihi

testade ett par regnbraxor på jobbet igår men de fastnade på höfterna.....illa. hur mycket jag gått upp denna sommar har jag ingen aaaaning om. vill nog inte veta heller. mirakelkur mot bullmage å koloss-stuss emottages tacksamt!!

ja visst ja, d e FREDAG TAMEJ17!!!

Inga kommentarer: