onsdag 26 februari 2014

drullis

men shit va ja e fumlig å drumlig! for in t city i morse, frulle på vetekatten va målet. hittade dit å väl där lyckas jag m konststycket att knuffa t kaffekoppen så den var ner på golvet. d bidde kaffe på bordet, på golvet å fulla mina skor. pinsamt.
strosade sen vidare m kluckande skor, köpte braxor på monki å hämtade ut mina nya glajjor på smarteyes. de skulle va klara på 10 dagar - d tog 3,5 vecka! usel service på d viset!
sagt å gjort, hämtade min brillor å d kändes såååå mkt mer 80-tal än jag mindes. fick lite ont i magen till att börja med men nu har jag vant mej.
skulle ha träffat goda vännen åsa men jag kände mej lite pruttig så jag köpte m mej en libanestallrik å for hem för att krypa ner under täcket. väl hemma snubblar jag på köksmattan å häller libanestallriken opp-o-ner på köksgolvet å på köksmattan. några få bitar kunde jag rädda. en timme senare kom roggan hem m fikabröd. oj va d va gott!!
låg sen under täcket resten av dan.slumrade lite å läste lite. inte riktigt så som jag tänkt att dan skulle bli men men...

Inga kommentarer: