torsdag 14 augusti 2014

100

när man ska börja jobba efter skööööna semesterveckor så e d surt. d e riktigt motstånd bara att ta sej ur sängen. d känns sådär att man inte längre bestämmer över sin tid.så mkt måsten som tar över. å ett schema som inte känns 100. nja....
så ska sonen inskolas på en förskola som inte känns helt 100. jag hoppas av hela mitt hjärta att d blir bra. d viktigaste av allt e att min ögonsten trivs. då kanske d pedagogiska får komma i andra hand? (nej skriker hjärtat)
ok andas å intalar mej att allt blir bra.
min hälsporre e inte 100. än. känns rätt tröttsamt.
fick inflammation i artrostån under göteborgsvistelsen. känns inte heller 100.
kroppen e rätt mullig. just idag känns inte d helt 100.
håret e galet fult å d har en egen vilja. känns inte heller 100.
idag e ingen bra dag. jag hoppas att d känns bättre i morrn. kanske jag närmar mej 100.

Inga kommentarer: