tisdag 27 maj 2008

Packa pappas kappsäck

Så var det då dax å packa å det ständiga problemet är ju; -Vad tusan ska jag ha på mej? Har försökt att minimera men kroppen min e inte riktigt med på d tåget. Det kan ju faktiskt va så att jag kommer att behöva DEN toppen..eller DEN toppen, eller DEN toppen... En sak e iaf säker å det är att min sprillans nya topp skall med! Det är ett litet underverk som är..håll i er nu...STENTVÄTTAT! Gissa om 80-talsminnena strömmade över mej när jag upptäckte denna skapelse i affären... Få se om den funkar i Köping...tveksamt...

Snabba kast. Idag blev det så officiellt att petit moi till hösten skall bli arbetslagsledare. *GULP!* Lite smått nervöst å pirrigt men det känns oxå urspännande! Få se hur det går.. Det jag funderar på mest just nu är ju hur tusan mina visitkort ska se ut?!?!


Min tyllkjol är nästan klar å den e ett litet underverk i dubbel bemärkelse! En rynkad volang e påsydd å den andra rynkade volangen ligger redo. Ska nog ta tag i det där i morrn. Tror jag. Om jag nånsin blir klar med packandet... -Visst har man väl användning av fyra par skor under en helg???????

Inga kommentarer: