söndag 3 augusti 2008

S som i söndagsshopping!

For in till stan vid 10 för å möta Ingemar. Hittade då en loppis på Hötorget som jaga bara va tvungen å gå igenom. Hittade liote gamla lp-skivor till min lillebror. Gamla vinyler med his giggest idol; Bette Midler. Hoppas han blir glad...

Mötte så Ingemar å d bidde som vanligt en lååång fika. Vi va på Café de la Rose å jag fick en skagenmacka som var HUGE! Fick inte i mej hela...å DET mina vänner, DET betyder att mackan va stor!

Vi hade inte setts sen Pride förra året så vi hade of course mkt att prata om. Vi har haft mail- och smskontakt under året men d e ju inte the same as ses öga mot öga. Ingemar e en very nice kille som brorsan presenterade mej för på Pride för 3 år sen å vi har varit vänner sen dess. I like him very much!

Vi skildes åt efter några timmar å då fortsatte jag min shoppingtur. Dagens fynd; kornblå kofta, rödblårutig skjorta, utetermometer, orange låånga skinnhandskar, kylväska till en vinflaska å 2 beige lådor till min überfina hylla. Lite mer inköp än va ja hade tänkt men va tusan! Ja har ju semester å då får man väl spendera lite kronor???!!!

Inga kommentarer: