lördag 30 augusti 2008

Vilken helg??

Sååå himla lycklig över mina 2 nya pjuck! Har varit dödligt avis på Jess å hennes asamånga par av Freestyle Reeboks, å så fick ja ett mail om rea på sns å skyndade dit. Vad hittade jag där om inte 2 Freestyle Reebok på rea!!! Å inte vilken rea som helst...80% så jag betalade endast 200 pix per par!!! Galet bra pris!! Här kan ni njuta av ett av dem..Å kolla så himla fina dom e!!! Var så på jakt efter en ny kappa å strosade in på mitt andra hem H&M. Vad hittar jag där om inte en urtjusig kappa för det fenomenalt braiga priset av 298 pix!! Som hittat!! Provade den å den satt som en smäck!
Ibland har man tur...

Å ibland har man otur...Idag skulle Jella ha kommit hit å vi skulle ha shoppat lite å sen gått på inflyttningsfest hos Anna å Robert. Vaknade dock i morse efter en mkt snorig å hostig natt, med feber...Inte precis va ja tänkt för denna helg... Gick ner t centrum å köpte nässpray å efter den lilla utflykten insåg jag att d inte skulle bli fler utflykter idag. Skittråkigt! Jag ska dessutom börja min nya danskurs i morrn..Få se hur d går med d.....
Jaja..ja har ju iaf 2 par finfina pjuck å en urafin kappa. Får vällan glädjas åt det..

Inga kommentarer: