onsdag 3 september 2008

Så tycker jag!

Hur kan Arn ha fått så himla bra kritik?? I mina ögon e d typ samma dynga som fiskbullar i saltlag. HU!

Har ikväll fixat lite ordning på mina halsband. Har tidigare haft dem i en stooor skokartong. Numer hänger de på väggen i en fin liten grej som jag köpt på IKEA. D e som lite flätat vitt i runda ringar som sitter ihop som i ett mönster. 27 ringar tillsammans. I dessa hål har ja nu fäst alla halsband så d ser nu ut som en halsbandstavla. Halsbandskonst. Mkt tjusigt om ja får säga d själv. Å d får ja ju! Har en väldans bra översikt nu över alla finfina halssmycken!

Nästa helg tror ja att d ska bli ett besök i Hammarby å se om ja kan hitta ett par snygga Adidas på outleten där....... Ja jag gillar å shoppa! Idag bidde d en urfin svart mammaklänning å ett par black strumfhosen.

Dax å njuta lite mer av alla tondöva idoler....

Inga kommentarer: