fredag 12 september 2008

Summering

Vad har hänt sen sist.
Min förkylning e nästan borta. Har jag tur så kan jag operera mej på torsdag.
Jag var m Fredrik å kollade på hans nya lya. Jag fick den stora äran att välja tapeter i alla rum. Såå kul! Å d kommer å bli sååå fint! E sååå avis..
Käkade grekiskt i Liljeholmen yesterday. D va smarr.
Va å provade brillor på Smarteyes. Bågar, antirep, antireflex, tunnare glas kostar tillsammans 995 pix. As found!
Bokade in en tid tills på torsdag men när jag kom hem kom jag på att jag ju opereras på torsdag å e nog antagligen inte up for brillprovning...
Åker t Köping på tors e operartionen m mamma. Ska va där så länge d gör ont å tills metallplattorna ska plockas bort. Tis el ons veckan därpå.-
Bea ska ha kalajs den 20 å ja tror tyvärr inte att jag kan närvara då.
Madde ska ha tjejmiddag den 20 å jag tror inte att jag kommer å kunna närvara där heller. Skulle gärna vilja dock.. Madde har jui flyttat hem från Staterna å dessutom gått å blitt hela trettiofem år!!!
Ja nu e den lille kåte chilenaren dömd. Otippat. Not.
Har just sett the movie 21. Å vilken bra rulle! överraskat bra!
Har hittat lite musik m Editors. Very good!
Middag hos Susanne i morrn kväll å eventuellt lite tanzen på Golden Hits.
På söndag ska ja se om ja kan fynda i Sickla på Adidas-outleten. I hope so!
Å så såklart lajndäns på söndag ivning.
Har fastnat i en bok så nu drar den lite i mej.
Adjö.

Inga kommentarer: