lördag 18 oktober 2008

Brave, anyone??

Håller jag på å bli senil?? Jag messade så sent som igår m Jessie å skrev då att min helg skulle bestå av städning, dans å Lola.
Idag mötte jag upp Hellie i stan. Vi promenerade t söder å jag hämtade bl a ut konsertbiljetter på Södra Teatern. Sen gick vi vidare å hamnade sen på Filmbutiken där vi beställde varsin sallad. Jag plockade då fram mobilen å hade 2 mess från Lola. Jag frös till is å insåg att jag gjort det oförlåtliga, jag hade glömt Lola!!! Skulle ha träffat henne kl.2 å nu va klockan halv 4..... Ringde upp henne å som tur var så hade hon sussat länge å inte varit i stan kl.2.
Hur som, hon traskade över t söder hon med å joinade oss på caféet.

Några timmar senare sade vi adjö t Hellie å for t Täbban å home to my place. Brassade i ordning lite käk åt frk Forsberg å tittade på "Stjärnor på is". Ett sånt dravvel!

Om 2 veckor så blir Lola norrlänning! Så himla tufft! Hon flyttar asalångt uppåt alldeles solokvist å det enda hon vet e att hon har en förstahandslägenhet. Blir impad å samtidigt lite avis. Man kanske skulle göra det man egentligen vill? Men har jag modet???

Inga kommentarer: