onsdag 1 oktober 2008

Jag luktar gott idag.

Åååå vilken onsdagkväll ja hade igår! Suss kom över m ett gäng cd-skivor. På dessa va d a lot of bidrag som vill vidare till Melodifestivalen. Vi laddade upp m rödvin å pizza å sen va d bara å lyssna, välja å vraka bland låtarna. Vi fastnade för 3 bidrag som vi skickade vidare. Ska bli spännande å se nästa år om nån av de låtarna kommer med...

Idag har ja jobbat som en gnu. Onsdagar e ofta intensiva men muchos roliga. D går i ett å d känns bra. Vädret däremot lämnar mkt kvar att önska...Regn regn regn. Grått grått grått. Blåst blåst blåst. Inte d som ligger högst på min väderönskelista...

Fick min efterlängtade parfym igår; Escadas "Summer". Herr E köpte den till mig då han va uppå böljan den blå i helgen. Jag ska ju faktiskt oxå ut på sjön snart. På måndag ska ja på fackkurs å halva den utspelar sig på Östersjön. Ser fram emot god mat!!!

Inga kommentarer: