lördag 4 juli 2009

lördag morgon

saturday morning. kändes som om att uret passerat 10 när ja slog upp mina sammetsbruna idag men den va strax e 6. käner mej dock alldeles utvilad så d e väl bara för mej å stiga upp. fastnade dock m en bra bok OCH m datorn...

solen skiner just nu från en nästan klarblå himmel. få se om d håller i sej under dan. tanken va att ja å suss sulle spendera dan vid havsbadet å sen grilla å sen ut å svänga våra lurviga. blir d regn så blir d nog bara grill å dans... ;)

regnet avtog ganska snabbt igår. när ja kommit ner t busshållplatsen (tog en mkt tidigare buss pga vätan upprifrån å fick då sitta i kuren å vänta på bussen i 20 min)så hade d så gott som avstannat.
bussen va ca 10 min sen men till slut så va ja framme i v-tuna.
där hade de fortfarande inte dratt igång grillen, fast klockan va 10 i 11. så d va bara å dra igång. maten, hamburgare, blev klara strax e 12 så lunchen blev en aaaaning försenad... men gott va d!!

fick en ask av en av mina kollegor som min chef hade bett henne ge mej eftersom hon va ledig idag. jahaja. va d min avtackning? inte ens ett "hej då"? tack för det televerket!

den långe mannen verkar ha haft en finfin kväll/natt i natt m mkt bra musik. han hade messat från typ varje spelning på slutet. tydligen så håller oasis än. nja...ja vet inte d ja. d kan nog va så att han har fel där...
nick va bra as always, 9 tums spikarna å faith no more oxå. å så sknade han mej mitt i alltihopa. d gillar vi!!! :)

tusan va varmt d blir m datorn i knät! kanske får rikta fläkten mot knät...

har inte ens kollat i garderoben efter paltor att ta på mej ikväll. kanske skulle göra d i tid så ja vet. annars kan humöret fara sin kos. -been there done that typ...
svårt m pjuck eftersom ja inte kan ha va ja vill riktigt än...får kanske bli ett par färgglada jympadojor....

nä nu ska ja läsa lite innan ja går upp "for real".

Inga kommentarer: