onsdag 1 juli 2009

shuffle bokstavligt

när jag skapat ett album i iTunes å sen ska flytta över hela raddan till min iPod, då händer nåt märklo. då blandar sej låtarna lite!! inte alla men ett par hoppa r ifrån sina skivkompisar å lägger sej med en anna skiva. lösaktiga små melodislingor kan tyckas.. varför blir d så?? har ingen inställning som säger "blanda lite"... har kollat igenom allt å hittar tamejfan ingen lösning. hur ska jag göra?? d e så där kul å lyssna på ett gäng miss li-låtar å så mitt i alltihop kommer white lies..nja, d går faktiskt fetbort! om ja ville blanda så hade ja ju gjort d men d vill ja ju icke!! eller the honorary title å så kommer lite peter doherty. inte heller klockrent. ni förstår mitt dilemma??!!

min lilla iPod shuffle e iaf min ögonsten, så fin e den. bildbevis ovan!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

å den är grööööön - vilken fin!!!