lördag 31 juli 2010

holiday - apselut njutbart!

jag å mina gossar for på semester nr 2. första anhalten var falun å där passade vi på att bland annat besöka carl larsson-gården i sundborn. kan rekommendera den guidade turen i huset.
vi såg en skitansstor träbjörn i sveg!

i funäsdalen gick vi på bröllop. johan å jessica blev ett.
så här tjusig var min prins!
å brudparet var så klart vackra de med!
vi pussades mycket på vår semester jag å min man, men just på den här bilden har vi inte riktigt fått till d än...hihi...
vi hann med en hel del under vår resa å väldans mkt shopping bidde d! sågmyra hade ett litet outlet-ställe där d fanns lager 157, calimera familjebutik (med villervalla bla), scorett å en inredningsbutik m lots of scrapbooking-prylar!
vädret var oxå på vår sida så jag har inte mkt att klaga på. möjligtvis att d bidde lite väl mkt bilåkande för lilleman men han var tapper! å söt. se bara.....

Inga kommentarer: