måndag 12 mars 2012

OMG!

eftersom jag å min jobbarkompis sabine ska starta våra nya liv denna vecka (vilket innebär 1 veckas superstart m nutrilette å allevosoppor) så ställde jag mej på vågen. huvvaseligen säger jag bara.... har gått upp inte mindre än 5 kg sen förra gången jag vägde mej... så nu har jag ytterligare några kilon att tampas med... tanken e att denna vecka ska funka som en kickstart å att jag sen ska börja promma raskt å sen så klart tänka på vad jag äter. dock ingen mer bantning efter denna vecka. vill bara att d ska märkas snabbt så jag får den skjuts jag tror att jag behöver. skulle gärna vilja komma i mina paltor som hänger å dingkar i klädkammaren. i byrån ligger d oxå X antal paltor som sitter illa (läs för tajt...) å skulle jag tappa några kilo VIPS!! så skulle jag ha en stooooor garderob m nååååånga alternativ. nu e jag ganska låst till bomullstajts å trikåkjolar. dessa sitter inte åt å man kan lura sej själv m att tycka att; nej d e inget som sitter åt....

solen skiner å d ska tydligen bli 10 grader varmt idag. låter som bra grejer!

Inga kommentarer: