onsdag 28 mars 2012

Rädd

Jag satt å slöläste lite på nätet å d stod ett gäng grejer om den där hanna som varit m i big brother. Ja jag blir lite irriterad på mej själv för att jag läser sån skit men d e lixom som avkoppling för huvudknoppen, krävs inte mkt engagemang för att läsa sånt dravvel. Hur som, en sida var länkad till den där hannas pojkvän, jockiboi som va m i nån såpa från tylösand. Ja ni hör ju, d blir värre å värre. Jag halkade så klart in på hans blogg å då blev jag riktigt rädd på riktigt. Dels blir jag förundrad över hur han kan få publicera de saker som han gör å jag ställer mej frågande till om det är tillåtet? Kan d vara lagligt att va så äcklig? De som står bakom bloggen måste ju oxå ha ett par skruvar på vift eller e d bara så pengakåta? Kan gissa att ett sånt rikspucko har ett gäng knasiga läsare.
Jag blir rädd på riktigt när jag läser såna här saker å jag kan inte låta bli att fundera över vad som gått så fel m vårt samhälle!?

Inga kommentarer: