onsdag 29 augusti 2012

läget

andra dagen jag vabbar. i morrn e d jobb igen. jobbar kort dag å sen ska jag fara in t city för att träffa jess. vi ska äta på supper. läste menyn å d vattnas verkligen i munnen. hoppas såååå att d e lika smarr som d låter!

vi köpte ju en ny röd möbel t vardagsrummet för ett par veckor sen å i min hjärna så har vi redan gjort om hela rummet m en röd vägg, dvs olika röda förvaringsmöbler i olika slag som inkluderar teven. såg en bild på en vit sån vägg å d va såååå snyggt! får dock bärga mej t  nästa boende för d kräver lite borrning i väggen å d e ju sådär poppis i en hyresrätt...

på söndag ska denna fam umgås m fam sjöblom. d e coop-dag på skansen å e vädergudarna m oss så ska vi spendera dagen där. e d pruttväder (såsom d varit större delen av denna sommar) så ska vi bege oss t södertälje å tom tits. den där "body worlds"-utställningen e där nu. sett bilder å d ser lite scary ut men samtidigt väldans fascinerande. få se vilken utflykt d blir. body worlds-utställningen finns kvar tills i slutet av november så d e ju ingen panik.

i helgen som var så turades jag å den långe om att gå på bio. roggan gick i lördags å jag gick i söndags. vi såg samma film; snabba cash 2. den va bättre än ettan om du frågar mej.

nu skall jag gosa m gnällisen

Inga kommentarer: