torsdag 16 augusti 2012

tick tack

jisses va tiden rinner iväg å jag har varit såååååå usel på å blogga. illa, I know...
semestern kom å gick å vi gjorde skitansmycket saker å så här i backspegeln så har vi haft en mkt fin ledighet. jag å roggan har fått tid för oss själva, dels har frille varit barnvakt, å så va vi ju t way out west sista helgen innan vi började jobba å då va ju godingen hos sin morfar. vi har oxå gjort saker var för sej, inte så mkt dock å så här i efterhand så e d lite wow-känsla över att vi  inte blivit osams under ledigheten. att va tillsammans 24/7 kan ju va på frestande ibland men denna sommar har d funkat finfint. kan d va så att vi landat i å va föräldrar??!!??!!

första jobbveckan  som sagt. vi startade i måndags m 2 dars konferens i sånga säby på ekerö. d va riktigt bra, så klart liiite segt emellanåt men på d stora hela så va d 2 bra dar. efwa trillade dock å stukade ena fossingen rejält så jag höll henne sällis på rummet sen. d gjorde inte så mkt för jag va lite seg efter festivalhelgen i göteborg.

tedde har lärt sej såååå mkt under sommaren. pratet exploderade under första veckan å nu e d skavsår i öronen som gäller. man får höra mkt roliga saker under dagarna å d e ljuvligt.
återgången t dagmammorna gick som en dans. enda molnet på himlen e en liten milo som börjat hos dagmammorna...tedde e tydligen sååååå avis på att milo å ny å dessutom minst...
tur att han har sin bästis doris. en söt liten rödhårig brutta på 2 år å de leker hela dagarna, från att de kommer tills de går hem. härligt!!

nu badar mina fina killar å jag kollar in herr moberg på teven. helt ok.

Inga kommentarer: