söndag 18 november 2012

somliga dagar

en del dagar känns prutt redan när man öppnar sina sammetsbruna. att sen ha lite illamående å en gnällig unge på gör inte direkt saker bättre. önskar mej en sovmorgon. önskar att jag slapp gå upp var eviga dag. önskar att tedde kom ur sin gnäll-fas. önskar att jag fick lite energi å att jag fick åka till solen å bara njuta.

ok, då har jag skrivit av mej lite.

helgen som helhet har varit heltok. igår em kom heja eneroth-familjen. vi åt god mat, drack gott å hade en mkt angenäm em å kväll. kom inte i säng förrän vid midnatt...

idag for vi t solna för att hälsa på charlie 6 veckor. fam hellström bjöd på nybakade saffransbullar m mumsig gojs i å jag fick gosa m lilla charlie. tedde lekte m leo. eller lekte å lekte...de tjafsade mest om vem som skulle ha bilarna. d skiljer bara två månader på de båda å jisses vilken likhet d va mellan dem, talmässigt, rörelsemässigt å uttrycken va sååå lika. skoj å se.

nu på kvällningen har jag mått galet illa. la mej ett tag å fick faktiskt ligga ifred i nästan en timme!!

nu skall godingen upp ur badet.

Inga kommentarer: