söndag 25 november 2012

söndag

klockan fem vaknade den lille. inget tjut bara ett rop: mamma jag har sovit färdigt!
det hade INTE jag...
halvslöade i soffan då han tittade på blixten. la mej en kort stund i sängen igen men d e typ kört från början å göra d. d tar typ fem min sen kommer han tassandes. har man fått sova ut så e d mysigt men e man så trött att tändstickor i ögonen inte funkar, ja då e d inte lika skoj...

skar upp rocky road-chokladen på fm. provsmakade lite å jisses så smaskigt d va. dock väldans mäktigt å d e väl tur d så onyttigt som d e...

om ett tag börjar d att droppa in lite bruttor som ska kika på house of lola-kläder. mia, säljaren, kommer vid halv tre å dukar upp inför visningen. hoppas hoppas att d e bra erbjudanden!!! skulle inte ha nåt emot att ha fler av deras sköna plagg i garderoben. spana in här så får ni se va jag pratar om.

roggan for just in t city för att se samma rulle som jag såg igår. gissar att han kommer att bli lika frälst i den...
han ska sen ikväll på konsert med grabbarna grus. får mao spana in solsidan solokvist.

nu ska jag ta fram lite koppar å sånt för att förbereda lite.
adios!

Inga kommentarer: