fredag 28 december 2012

nyårslöfte?

ojoj vad jag bloggar sällan. kanske får det bli mitt nyårslöfte; att blogga mer. det är ju trots allt en rätt bra ventil. att få skriva av sej, berätta om skojiga saker, pruttiga saker å framför allt berätta om min finaste lilla plutt - tedde!igår for jag in till stan så jag var inne när butikerna öppnade. startade på cos men hittade inget, tyvärr. vandrade vidare till gudrun sjödén och där hittade jag lilarandiga tajts på rea!
fick sen ett mess från fröken back som var på väg till hufvudstaden. skoj med sällskap (trots att det skulle vara min alldeles egna dag solokvist..hihi)
vi lunchade på stories på kulturhuset tillsammans med fredrik och christer. sen shoppade vi vidare. hittade en nyårsblåsa för 200 pix, 4 nagellack å 6 ögonskuggor för praktiskt taget ingenting! köpte röda espressokoppar med fat och en vattenflaska med bilar på till den lille. hittade även en ny mössa till honom. den långe fick polly och gott och blandat.

trött i kropp och ben så for jag hemåt vid halv 6. det kan man kalla heldag på stan!

när jag kom hem hade roggan precis lagat färdigt maten; hamburgare och pommes. gott gotti gott gott!

just nu är roggan och handlar och när han kommer hem så ska vi fara till årsta för att hälsa på frille. tedde har tjatat om frille sen julen så nu är det dax att fara dit så han får leka lite med honom.

Inga kommentarer: