torsdag 24 januari 2013

smack!

idag var ja t doktorn på återbesök; har ätit min medicin i lite mer än 1 år å nu e d dax att minska dosen för att sen sluta helt. håll tummar å tår för att jag slipper några ruskiga biverkningar!
ska tillbax i slutet av feb för å ta bort 2 födelsemärken. d e inget farligt, de e bara fula...
benet som gör ont, d e musklerna så d e bara å stretcha.

gick sen å hämtade tedde å han hade fått sitt livs första blåtira. han å milo hade fajtats en hel del idag å milo hade fått in en rejäl känga. de leker heeeeela tiden å slåss nästan lika mkt. enl dagmammorna så e d oxå nån fas. de där fasrena e precis så som de låter; fasor!!! hih

roggan e på bio i afton m herr ulf. de skulle se django å den vill jag nog oxå se. den verkar va riktigt bra.
fick inbjudan från handelsbanken om att få se "små citroner gula" for free. jag mailade å fick ett positivt svar så i mars skall jag krypa in i biomörkret.

jag ska passa på att  mumsa i mej lite yoghurtgodis å ta ett glas cola zero. (säg inget till roggan bara....)

Inga kommentarer: