tisdag 1 januari 2013

happy new year!













firade in nyåret på nyckelbergsvägen i köping tillsammans m 12 barn å 23 vuxna.
toast skagen till förrätt.
oxfilé, potätgratäng å grönpepparsås till huvudrätt.
pannacotta med bär till efterrätt.
sen kom chokaldfontänen.....

glömde att ta en bild av min outfit men jag beskriver så får ni använda your imagination:
svart spetsklänning m grönt bälte under bysten, gröna glittriga naglar, grön ring, gröna örhängen, svarta strumpbyxor, grön klocka, grönt smink, grön handledsväska, svart blomdiadem i håret. svart å grön mao!

kvällen va najs m mkt prat, mkt skratt å härliga people. tedde slocknade vid 9-snåret å jag å roggan höll oss vakna t strax efter 12-slaget sen la vi oss. somnade dock inte eftersom partajet fortsatte till strax efter 3.

d va en skön kväll å tedde lekte m de andra barnen å hade skoj.

nu e vi hemma i råcksta igen. roggan slocknade å jag å tedde sitter å kollar på bilar 2.
nyårslöfte? näe, brukar inte köra m sånt däremot kan jag ju skriva att jag vill ha bort mina volanger som dessa överflödiga kilon ger mej å min kropp. nåt löfte e d dock inte, snarare ett måste eller ett mål. ska jag ge ett löfte så får d bli att jag ska kramas mer under år 2013!

Inga kommentarer: