tisdag 27 augusti 2013

Skärpning Ullis!

Ska bli, måste bli bättre på att blogga. Om inte för nåt annat så för min egen skull. D e en himla bra ventil. Jag kanske inte alltid skriver rakt ut d jag menar men att skriva liiite så att folk kan läsa mellan raderna kan räcka. 
Helgen som gick va ab fab! Jag å Tedde tog tuff tuff tåget t Köping i fredags. Trevligt m lite egen tid m pappa. Satt på altan å pratade en hel del. 
Hälsade på Bea å Robban å Tedde fick en rejäl dos fotboll tillsammans m Hampus.
Patrik å Lotta flyttade t Örebro. Är lite konfunderad runt saker å ting när d gäller d men d löser sej nog. 
Roggan kom t Köping på lördag em å ordningen var återställd...tihi.,,
Lillis å Zeke hade 40+50års kalajs på lördagen å d va ett barnfritt sådant. Vi va ca.60 pers å riktigt riktigt nice! Libanesisk buffé bjöds d på å d va smarr! 
Dan efter va d inte lika kul...bakis så in i bängen! Kände mej som en fjortis typ...
I morse trodde jag att d va fredag. Kanhända blir detta årets längsta vecka?!?!
Min hälsporre har varit rätt snäll ett par dar men idag...FIFAAAAAN!!! Så djävulusiskt ont!!!
Ligger nu nerbäddad å glor på Idol-uttagningar. Vilar foten. 
Ögonlocken e tunga som bly. 
Avslutar med en fundering: är det viktigt med en fin handstil??

Inga kommentarer: