måndag 2 december 2013

firad av familjen

strax efter frulle kom pappa å farmor. vi fikade å jag fick paket. av farmor fick jag kosing å likaså av pappa. av pappa fick jag oxå ett halsband med tillhörande armband, efter mamma. då bröt jag ihop, igen, å grät fult.
tårar fylls på utifall nån undrar....hihi..
tedde fick två böcker av farmor å av pappa fick han en träningsoverall när han öppnade paketet m kläder så sa han: ååå vilka fina kläder!  han som brukar säga; är det inga bilar???

innan lunch dök frille upp å tedde blev happy!

efter lunch bidde t fika m tårta å jag fick ytterligare ett paket som var från mina bröder. jag fick en resa till valfri stad i europa. galet va??? jag har helt fantastiska bröder!!

efter en helg som denna så känner jag mej såååå tacksam över hur fin familj å hur fina vänner jag har. d känns stort.

pappa å farmor for hem på em å då for vi till barkarby å frille hängde med. roggan for till toys r us å köpte klart klapparna till den lille å jag, tedde å frille blev avsläppta på ikea. inte så hysteriskt som man skulle kunna tro. bara lite...hihi..

Inga kommentarer: