fredag 12 augusti 2016

Den där förbannade saknaden

Vissa dar e ok
Vissa dar kan jag hantera rätt bra
Jag e bra på skådespel
Sen kommer de där dagarna
De där dagarna när allt e skit
Då jag inte orkar hålla uppe fasaden
Då jag brister gång efter gång
Två dagar på raken har d nu varit
Startar dagen m tårar å de återkommer hela dagen av å till
Avslutar m tårar
D gör så in i helvete ont
Ibland e d som en stor jävla käftsmäll
Du kommer aldrig tillbax
Aldrig
A L D R I G
D gör så jävla ont när d går upp för mej
Som om att d slår omkull mej gång på gång
Jag vet inte vad meningen m detta är
Har svårt att se nån mening m nånting dessa skitdagar
D finns så jävla mkt ruttet i världen
Du var allt annat än rutten
Fin rakt igenom
Hela du var kärlek
Du gav mej kärlek
Så mkt värme
Så mkt ömhet
Så mkt närhet
Så mkt trygghet
Saknar dej å din person
Hela hela hela tiden

Inga kommentarer: