lördag 6 augusti 2016

Korfu

Vid tvåsret for vi t Arlanda. Strosade lite å sen åt vi på Max. Flyget gick vid sjusnåret å tog ca 3,20. Tedde va vaken under hela flygningen å inget gnäll alls. Finfin tur ner t solen Mao.

Buss körde oss t moraitika å vårt hotell blue star Apollo palace. Chaffisen hade dpck lyckats m konststycket att lämpa av våra väskor vid fel hotell. Då gick jag tillbax m honom å när jag hittat dem så drog han som en avlöning. Blev lite skraj eftersom jag aldrig varit där förut å klockan va typ ett på natten.
Hittade tillbax t vårt hotell. Vi checkade in å jag packade upp å sen slocknade vi.

Kl. 8 ringde uret på lördagen. Duschade å sen bidde d frulle. Skulle nog kunna leva på croissanter...

Idag har vi annars bara legat vid poolen. 36 grader i skuggan. Njuter! Tedde hoppar å har sej för fulla muggar.
Hoppar i vattnet å dyker under. Så stolt så jag knappt finner ord. Att han inte ärvt min rädsla för vatten för mej lycklig.

När vi packat färdigt så ville Tedde att vi skulle ta m ett kort på Roger å d kortet står nu på nattduksbordet på hotellrummet.

Nu e d kvällen å vi sitter i lobbyn å väntar på Jessica Erik Kajsa. Vi utnyttjar hotellets fria wi-fi som suger fett. Tedde har iaf lyckats att då igång youtube hjälpligt. Han ville först lyssna på Kraftwerk å nu ville han lyssna till den låten som Roger tillägnade mej å Tedde på sin begravning. Utan dina andetag. Försöker att ett gråta å blinkar febrilt. 
Roger du e så jävla saknad hos oss hela tiden. Att resa utan dej. Du lämnade ett så jävla stort tomrum. Skulle kunna göra vad som helst för att få ha dej här igen. Om d ändå gick på nåt sätt.

Inga kommentarer: