lördag 8 december 2018

huller om buller

idag har tankarna snurrat
var hos spasse igår m tedde. lillemor kom oxå dit för lite häng innan de far t solen på fredag. spasses dotter m fam va oxå där. vi åt pizza å så långt va d helt ok. va trött innan jag gick dit men ville ändå umgås lite.
e maten satt jag i soffan å plötsligt blir jag helt yr å jag kan inte höra vad nån säger el koncentrera mej på nåt alls. blundade ett stund men suset i skallen slutade inte så jag gick hemåt. brast i gråt på vägen hem, la mej på soffan å blundade å tankarna rusade, d susade å jag blev lite skraj. allt kändes hulle om buller. måste ha somnat för vid niosnåret vaknar jag av att tedde å lillemor står i hallen.

idag har jag varit trött så in i bängen trots att jag sov till strax före tio. tror att kroppen behövde vila.

vila, d e d enda vi gjort idag. ja förutom att sätta upp julgardiner då.
har slötittat på otlander, fikat, tittat på barnfilm m tedde å sen bara slöat.

ska strax titta på så mkt bättre m tedde. källen handlar om monica zetterlund. kanske inte den artist jag valt men men.

i morrn får vi se va d blir. har knappt köpt några julklappar än. borde kanske börja m d. far t sthlm på onsdag å stannar kvar t torsdag. kanske hittar lite klappar då.



Inga kommentarer: