fredag 25 februari 2022

Sex år

 Så var det årsdag igen. Förra året var det första gången som varken jag eller Teodor mådde dåligt. Vi åt som vanligt extra god mat, pratade om Roger å bara hade det mysigt. I år har Teodor valt Bookmaker toast till middag å det ska bli riktigt gott!

Roger har nu varit borta ur Teodors liv lika många år som han funnits med. Det är en konstig känsla. Å ena sidan känns sex år som en lång tid men å andra sidan känns det mycket kort. 

Jag kan ibland slås av tanken att Roger hade njutit av att ha kluriga diskussioner med Teodor. Han har så många funderingar, stora som små, å han älskar att prata å diskutera. Liksom sin far. De hade nog varit svåra att få tyst på…

Jag å Teodor har efter många berg å dalbanor funnit en lunk å ett liv som passar oss. Svackor kommer å går men på det stora hela så mår vi ok så ikväll äter vi gott å jag kommer att minnas min långe bullrige man å Teodor kommer att minnas sin busiga å glada pappa. ❤️





Inga kommentarer: