onsdag 7 januari 2009

mitt i veckan

va så trött igår kväll att ja knappt orkade hålla mina sammetsbruna öppna. så stängde ja av datorn å kröp ner under täcket och bing! så var jag klarvaken!
låg å vände å vred i några timmar. hann visserligen fundera å spekulera så helt bortkastad tid var det väl inte...dock e d väl så att de på nätterna man ska sova??

vaknade av att uret skrällde kl 06. trött som 17. konstigt...hm..
klockan e nu ca tjugo i 7 å d e nu 40 min tills da bazz ska ta mej till the valley. ska bli skoj å få träffa alla fina fritidsmänniskor! tror att alla e på plats idag!

mamma ringde för en stund sen. hon skulle vara med på dagbarnvårdarnas planeringsdag eftersom hon nu ska börja arbetsträna. första månaden bestämmer hon själv när hon kommer å går. jag tror att d e i februari el mars som hon sen börjar jobba några procent.
sååå himla skönt. i början av förra året så hade man ingen aning om hur d skulle gå. bara d att man började fundera på om d va den sista julen vi hade fått ihop. många å otäcka funderingar har kommit å gått. men d ser ljust ut.
alla cancerceller e borta m vinden å brännskadorna efter strålningen läker som d ska. en tutte skall tillverkas i sommar å håret e på utväxt.

mamma ska så klart gå på kontroller de närmsta 5 åren å d e ju efter 8 år som man kan bli friskförklarad. just nu är i alla fall allt som det ska och det är jag otroligt tacksam över.

d e fortfarande kolsvart ute. nånstans så kan ja ju tycka att man skulle kunna få jobba när solen e framme å inte förr. nån arbetsgivare som nappar??

1 kommentar:

Unknown sa...

halli-hallå! hur jobbar du nästa vecka? har du lust att ses över en fika nere i V City nån kväll?
PoK