söndag 4 januari 2009

Sunday morning

har sovit så himla illa i natt. igen. vaknade vid halv 1 med halsont. trodde att halsen skulle explodera av smärta. gurglade med allt starkt jag kunde hitta, proppade i mej ipren å sen sussade jag igen.

vaknade av att klockan ringde kl 7. tänkte först bara stänga av, vända mej om å sova vidare men men..om ja vill smycka min kropp m lite rena kläder så va ja helt enkelt tvungen å stiga upp å stiga ner i tvättstugan.
nja lite överdrivet kanske. skulle nog inte behöva tvätta förrän i vår om d handlar om att kunna ha rena kläder på sej...ja e ju en fenomenal shoppare, utifall undgått någon...

få se va ja hittar på idag. känns lite som en skön söndag inne i värmen. frk h ville ha sällskap på stan även idag. klockan e ju inte så mkt än. hinner bestämma mej.

fredrik ringde å frågade om ja mindes namnet på den urusla musikal som vi var å såg på göta lejon för ett par år sen. d var babsan som sytt scenkläderna å det var bla petra nielsen å dan ekborg som var med. den var så dålig att jag ville gå i pausen men eftersom jag å brorsan blivit bjudna av en man i ensemblen, så gick det inte riktigt. om ja bara kunde komma på va dyngföreställningen hette...
STARS!! så va d ju!! bygger på to be or not to be, men inte bidde d bättre för d.
behöver ja säga att musikalen gick bankrutt å fick läggas ner...??

Inga kommentarer: