måndag 12 januari 2009

måndag igen

har haft en finfin dag på jobbet. nu har d spridit sig som en löpeld att jag träffat en lååång man..oj så nyfikna all e. men d e bara skoj. än så längge...
har inte blivit så generad förut i hela mitt liv som d sista dagarna på jobbet. har lyckats bli red as a tomato både en å två å 16 ggr per dag. inte likt mej.

hade lite svårt å somna igår kväll. tänk vad man vänjer sig snabbt vid att somna med någon. d blir ju så himla mycket mysigare då..
den långe mannen har alltså varit här hela helgen å d va bara såå nice.
innan han kom i fredags så va ja lite nervös inför vad jag skulle känna. tänk om d bara skulle kännas totally crazy när han kliver in genom dörren? men d hade ja inte behövt oroat mej för, d kändes hur bra som helst när han dök upp. helgen var bara alltför kort...

lite god mat å vin på fredagkvällen. lite shopping å god mat på lördagen å sen for han hem på söndagen å då for jag hem till jess å ploppen. blev bjuden på en underbar soppa å varma mackor-smarrigt som 17!
hade m mej lite paket t jess å hon gillade rubbet, skönt! ja hade oxå tur å fick paket jag med! finfina klistermärken till fotoalbumen å så ett par gröna urtjusiga handledsvärmare med pärlor. hade på mej dem idag å barnen ville ta hem dem. d om nåt e väl ett bra betyg??!!
hade oxå min nyinköpta grön/lila klänning så ja kände mej väldans ärtig!

har varit en sväng i centrum å handlat present till daniel som slutar hos oss i morrn. han ska tyvärr, för oss, börja plugga. men men han e ju ung..hihi klart han måste se om sitt hus...men d e synd för han har varit superbra på alla sätt å vis.

hittade dessutom lite födelsedagspresenter till fredrik. till mig bidde d inget. har gjort av m min kvot å mer därtill för denna månad. d enda ja fick va plopp m lakritssmak å den ska ja smälla i mej nu!

Inga kommentarer: