måndag 29 augusti 2011

första lämningen

satte lilleman i cykelstolen å så gick vi t dagmamman. vi va lite tidigare så vi cirkulerade runt lite. övning ger färdighet. får öva några morgnar till sen så har nog rutinerna satt sej...

hur som helst, parkerade cykeln utanför helenes port, lyfte ner teddy å han rusade fram t porten å tryckte på knapparna t portkoden. jag öppnade ytterdörren å han sprang genast fram t helenes dörr å ryckte i handtaget. han va med andra ord ganska säker på var d var som han skulle.

vi gick in i hallen, tog av skor å jacka å sen lyfte helene upp honom i famnen å de vinkade t mej å sen cyklade jag t jobbet. känns såååå skönt att första lämningen gick bra! jag fattar ju att d kan komm bakslag men jag e glad så länge d går som en dans!

i afton e roggan på konsert på münchenbryggeriet m herr nilsson å herr pettersson.
jag har varit hos sjukgymnasten å d va en rejäl genomkörare! d känns så himla bra att ryggen blivit så mkt bättre på så kort tid. d gäller bara att fortsätta hemma sen m övningarna.

nu ska jag slötitta på hollywoodfruarna innan mina sammetsbruna stängs för idag.

Inga kommentarer: