lördag 10 september 2011

3 nya ord

så har då teddy lärt sej 3 nya ord. tidigare har han sagt mamma, pappa, titta och boll. de ord som kom nu var sluta, tiger och skratta. kanske inte riktigt de ord man trodde stod på tur...hihi

d va ett tag sen jag skrev men jag tror ändå att jag skippar nån längre resumé. drar en kort variant; jobbet rullar på. hoppas på ett kvällsmöte m arbetslaget så vi kan styra upp lite saker sen ska d nog bli ruljans på plejset, d går fortf som en dans hos dagmamman. teodor stormtrivs å d e sååå skönt! har inhandlat ytterligare en klänning från cos; I´m hooked! idag har vi varit hos moster ola å firat honom på 35-årsdagen. hans föräldrar va oxå där, himla trevliga! i morrn ska jag umgås m anna på tu man hand. skoj! ska oxå passa på att leta efter ett par höstpluck. köpte ett par förra helgen men när jag sen testade dem hemma så va d sååå osköna. frille e fortf i usa, pratade m honom via skype igår. en cool uppfinning!

typ så har de sista veckorna sett ut. denna vecka har ja haft en prutthuvudvärk som inte velat ge med sej. ogillas! hoppas på en bättre kommande vecka!

Inga kommentarer: