tisdag 27 september 2011

V-ås

I lördags fm for jag t Västerås. Carro mötte mej på stan å vi startade m att äta indiskt. D va sådär men d gick ner. (van vid den goda på söder, få som slår den...)

Sen bidde d lite shopping. Var in på Igor-gallerian å hälsade på svägerskan som hade fullt upp m klippningar.

Vid halv 4gick vi hem t Carro, hjälpte henne m kvällens middag å sen vid 6 så kom resten av tjejerna.

D bidde en trevlig kväll fylld av mat, skratt å vin. Njutbart helt enkel!

På söndagen vaknade jG m tuppen så kl.10 satt jag på tåget hem. När jAg kom hem stod maten på bordet. Vilken make jag har va!?!?!?

For sen t barkarby å där köpte jag mej, äntligen, ett mobilfodral! Vi va oxå in en sväng på Ikea å va nog resten av Sthlm oxå....

På kvällen va vi söndagsslöa så d fick bli pizza.

En skön helg å d känns bra att jag hann m familjen oxå!!!

Inga kommentarer: