söndag 8 januari 2012

alone-time

efter lunch igår lördag for jag in t city. strosade lite i affärer men hittade inget skoj förutom en svart långkofta. var på jakt efter ett par svarta jeanstajts men hittade inga i min storlek så när jag kom hem beställde jag ett par. (d kan hända att d slank m en turkos långkofta oxå...)

på eftermiddagen mötte jag upp fröken söderman å vi begav oss, tillsammans med lite naturgodis, in i biomörkret på söder där vi såg "Martha, Marcy, May, Marlene‏". bra skådespel, lite stillsam film å man fick fundera lite själv. ingen superrulle men ok.

idag söndag, är d roggans tur att få lite alone-time. han for just mot city där han ska försöka fynda på weekdays rea.

frille å ola kommer å hälsar på å leker m tedde på eftermiddagen. tedde pratar inte om nåt annat så han ser nog mkt fram emot d!

har försökt att få teodor att säga teddy men han envisas m att kalla sej själv för tedde så jag får helt enkelt kapitulera å överge teddy. sonen e from nu en "tedde".

Inga kommentarer: