fredag 6 januari 2012

trettondagen

så var d en ledig fredag, skönt! på fm gjorde vi inte så mkt mer än vek ihop den rena tvätten, skurade badrummet, rensade i hallen bland vantar å halsdukar å lagade mat. efter teddes lunchtupplur tog vi en prommis t centrum å handlade lite. d va ett par minusgrader å solen sken, riktigt uppfriskande prommis.
mitt humör idag har varit lite upp å ner. känner mej mkt mer stabil men fortf har jag ett knasigt blodsocker att brottas med. jag märker inte själv att jag fallit innan d e för sent. stackars min make...
nu i afton har roggan gjort hemlagad pizza å d va som vanligt urgott!
jag har dessutom läst några sidor i en pocket. HURRA! har inte kunnat läsa på jättelänge så d känns verkligen skönt att d e på väg att vända. tack å lov för antidepressiva!

Inga kommentarer: