lördag 16 februari 2013

Hellevetti

Packade d sista å for in t centralen. Bilj fick jag via sms igår så vi styrde kosan mot Pressbyrån för att köpa någe mums att ha på tåget. Står i kön när Tedde spyr ner sej... D va bara å åka hem igen. Han kräktes på hemvägen men sen lugnade d ner sej. Han bad om lite salta pinnar å saft. Saften låg kvar i packningen som Roggan tog m t Köping så d va bara å bylta på oss å gå t Ica Söderberga.
På em bad han om ris, majs å krydda. Klockan e nu strax efter fyra å han har inte kräkts mer. Däremot har han en hosta som inte e av denna värld. Man riktigt hör hur ont d gör när han hostar. Gör ont i mej eftersom jag inte kan göra nåt åt hostan.

Känns jävligt surt att inte va m på Peters femtioårsbaluns ikväll. D va 72 vuxna å 11 barn anmälda.
Här sitter jag på en bilmatta i ett stökigt barnrum m en gutt på strax tre som hostar så jag tror att revbenen skall lossna. Men jag e inte bitter..

Inga kommentarer: