söndag 17 februari 2013

mello suger

en mening jag aaaldrig trodde skulle komma över mina orestylane-fyllda läppar, men efter gårdagen så e jag förstummad av hur uselt mello är i år. trodde att förra året var historiens bottennapp (om man bortser från loreen som förvisso e ett bottennapp privat men d e ju en annan femma) men året mello e femtiotolv resor värre!

a short resumé:

eddie: har svårt för låtsasartister som lanseras som om att d e gudar. han e en sopa i mina ögon but that´s just me.
elin: kliver in m tidernas konstigaste gura iklädd ett stoooort rosa tygsjok. rösten va d inget fel på men sååååå trist. vetskapen om att fina micke landby stod i bakgrunden va d som höjde numret.
ravaillacz; atikrundan ringde, dessa 4 tingestar saknas i den uråldriga samlingen.
amanda: lilla fröken fontanell e helt ok å d e synd att hon inte gick vidare. d va hon helt klart värd. att hon fuktar liiite för mkt åt amanda jensens håll, d kan ja ha överseende med för hon e ju ok.
martin: cute as candy men modern talking va bra på 80-talet. allt som fanns på 80-talet behöver vi inte väcka till liv. thomas anders å dieter bohlen tex, de kan få vila ett slag till.
caroline: ugglas e alltid ugglas å hon levererar. om man gillar henne. å d gör jag!
state of drama: jag, en mullig quinna på snart 40, skulle kunna drunkna i ynglingens ögon. att han sen hade en röst gör ju d hela riktigt bra!
janet: "laila bagge handplockade henne".. ja hon tog ur henne ur salladen som ett litet småkryp å slängde henne åt sidan i "to be huge-"högen på obestämd tid. låt henne få ligga där. å ska hon envisas m att plockas upp så ge henne nåt annat än en snippdräkt, lite sånglektioner å ett gymkort så hon slipper fläsa så förbenat i micken.

over and out.



Inga kommentarer: