söndag 3 mars 2013

Andra chansen

Jöback var ab fab!! Undrar varför han inte alltid sjunger så?? Ja om man bortser från sista tonen i Fantomen å d gör man ju eftersom resten var fab!!!

För en gångs skull gick min favvopojkar vidare!! Anton å Robin!! Yeeeey!!! Om man vore tretton igen....

Eric Gadd..jag kom inte ens ihåg att han varit med. Inget bra tecken va?!?
Så när han då sjöng låten? När, inget bekant alls så jag e ganska säker på att han e en i smyg insmugen joker.....

Martin Rolinski e en av världens bästa kameraknullare, han gör d riktigt bra, men dammar man av Modern Talkings gamla dänga "cherie cherie lady", nej då har man inget i en final att göra. Tyvärr!

Jalla jalla. Vad säger man?
Usch.
Tvi.
Blä.
Inte min tekopp nånstans!

Fågelbruttan e bra. Hon kör sitt eget race å d funkar. Kanske hon skulle ta ett besök hos en psykolog istället för att sjunga ut om mannens otrohetsaffär??

Snygg-Erik å norska Tone. Tror inte att de e särskilt ledsna över att de inte gick vidare. De vann ju varann! Iaf så spekulerar jag runt den grejen. I försts tävlingen såg det ut som om att d enda f tänkte va: "måtte sändningen snart va slut så vi kan repa upp den virkade klänningen å sen inta varann våldsamt"
Grattis till de nyförälskade!

Sist men inte minst cock's and beand. Sköna bruttor, sköna röster, skön stämsång men flagglåten....näe...

Ska bli spännande å se hur d går nästa vecka för Anton, Robin, Yohio å Ulrik. Vem håller jag på??? Svårt... Robin eller Yohio fåt mitt svar bli. Lutar nog mer å mer åt Robin eftersom man hört Yohios låt förut. Hm.....ja d ska bli spännande.

Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Å jag håller på Yohio, tycker han är så söt! Åsså är låten lite 80-tals rockig och det är aldrig fel :)