lördag 2 mars 2013

one of those days

efter en pruttnatt så fick jag vila nån timme till. lite av å till sömn så där. inte ultimat men bättre än ingenting...

vi prommade t centrum vid 10-snåret å snålblåst. usch å tvi för årstiden vinter! d måste va djävulens påfund!

tedde, roggan, arvid å göran gick på knatte bio å jag strosade lite. blev vansinnigt förälskad i en soffa på nyöppnade butiken "presenterian".

  1. Bild: Wow!! Drömsoffan!!!!
    bara texten på soffan är UNDERBAR; "where she went, happy bloomed".
    tyvärr så bidde inte roggan lika kär.... får drömma om den....

    var in på kappahl å där fyndade jag t lillen. ett par badshorts m blixten å c/o på. hade kostat 200 å nu 50 pix. hittade oxå en röd fin vårjacka från kax, vatten- å vindtät, på halva reapriset ynka 150 pix!
    jag fick 2 små fina flaskor rött.

    efter grabbarnas biobesök gick vi på donken å käkade. frille kom medans vi satt där å han hänkade hem. vi hann knappt innanför dörren innan tedde å arvid slocknade.

    jag var på prutthumör, ont i hals å lite småmolande värk i kroppen.

    tog så tuben t coop i vinsta tillsammans m min fina döskallepimpade dramaten.



    1. Bild: På vägen hem kom snön!?!? 
Tvi vale!
Fy för den lede! 
Urk å blä!

      handlade lite smått å gott å när jag kom ut va d rena rama snöstormen. usch å tvi!

      tuben hem å  humöret bidde inte bättre..
      lagade mozzarellafyllda tortillas m en stark tomatröra till. d bidde mumma! d gjorde dock inget för d usla humöret. d höll i sej.

      frille for vid halv sju å då bröt d halsonda ut å värken i kroppen eskalerade.

      sitter nu i soffan, har tatt en ipren, duschat kokhett å har nattlinne, fleecemorgonrock å fleecefilt på mej. jorå, pigg som en mört. not.
      hoppas på en skoj andra chansen-mello plus en bättre morgondag.




Inga kommentarer: