tisdag 23 april 2013

Grrr...

Typ så känns det att vakna på morgonen av att Tedde kommer upp, stället sej mot ytterdörren å grinar/gnäller/surar. När jag frågar varför han gör så, låter han bara ännu mer. Why?????? Morronhumöret blir uslare än uslast. Så rätt som d e, så e han glad igen. Why???? Vad e d som försiggår i hans lilla knopp å kropp?? Var 17 e handboken när man behöver den??

Just idag ska jag iväg på nätverksträff nr 2. Jag e gruppledare för vår grupp å d känns då som om att d ligger lite ansvar i d. Huvudvärken from hell känns sådär i detta sammanhang.
Innan jag å Tedde gick hemifrån så skulle jag slå av teven. -Då ville inte dosan funka!! Testade mej svettig å till slut fick jag lämna den på. Morr!

Vädret e prutt. Grått, trist, blåsigt, ruggigt, blött å regnigt. Allt d som den gångna helgen inte bjöd på...

Så! Nu har jag fått spy lite galla. Känns redan lite bättre. Är strax i Hornstull så jag kommer att komma t Bredängsskolan very tidigt. Då kanske jag hinner ta en varm kopp java.

Ha en fin dag alla fina trots PRUTTväder!

Inga kommentarer: