tisdag 16 juli 2013

jag är så dum, så dum

ibland funderar jag på om jag inte e blondin. gör så dumma saker. klarar inte av nånting. gör allt fel. även sånt som inte går att misslyckas med.
nej, jag har inte min bästa dag idag.

skulle boka utlandsresa härom dagen.
när betalningen var gjord så kraschade hela jävla skiten.
ingen bekräftelse eller minsta livsljud från fritidsresor.

2 dar senare kommer ett mejl från fritidsresor;" hej, vad kul att ni ska resa med oss."
ringde då till fritidsresor å hon kunde inte vare sej bekräfta eller dementera om d fanns nån resa bokad. hon tryckte på ett par tangenter å så fick jag svaret; om d kommer ett mail så har du en bokning hos oss. om d inte kommer nåt mail så har du ingen resa bokad.

vilken service va!?

ytterligare 2 dar senare kommer ett mail där d står att vi har en resa bokad.
glad i hågen öppnar jag, betalar anmälningsavgiften å tänker inte mer på d.

ska sen visa maken hur resan ser ut å då upptäcker jag att resan e inbokad på fel datum.

ringer t fritidsresor å får sitta i kö i 21 minuter!!! när jag då frågar om d felaktiga datumet så får jag till svar; ja om d valda datumet inte finns så hoppar bokningen vidare.... eh?? va???
dumma jävla fritidsresor!!!

får till slut en resa bokad.
på rätt datum.
få se vad som nu kan gå fel, sa pessimisten.

Inga kommentarer: