lördag 30 november 2013

Fina vänner

Kvart ö fem stod jag vid Östermalmstorg. Jessica kom å tog mej under armen å sen gick vi till Rude boy frisörsalong. Där var Susanne inne på slutpiffningen av klipp å färg. Bubbel dracks friskt å d va mkt skratt! 



Efter ca en timme bidde d språngmarsch mot Stureplan, Kungsgatan å så in på Golden hits, vår gamla brottsplats...hihi...
Jess tog min jacka, Suss tog min hand å ledde in mej i lokalen å där inne -be still my heart- vid ett långbord satt alla fina vänner!! Madde, Jella, Carro, Ullis, Bella, Åsa, Linda å Anna. Känsliga Ullis började att gråta. Fult. Och länge. 
Tänk att jag har lyckan å turen att ha så fina vänner. Och tänk att de stått ut med mej under så många år!!! 

Det blev en trerättersmiddag med underhållning, allt från Elvis till Mössens julafton. Oj va vi skålade, skrattade å mumsade gott! 
Sen bidde d tisko tansen!!! Såååå skoj!! 
Dan efter såg jag ut så här:
TACK TILL ALLA FINA FINA FINA VÄNNER!!! 

Inga kommentarer: