söndag 1 mars 2015

Sista helgen i februari

Fredagen innebar finbesök. Lillemor å Zeke kom vid femsnåret å vi körde hämtpizza. Lite vitt vin till det å det var mums! 
Lillan å Zeke hade med sej gudomligt goda ostar å kex så d mumsade vi oxå i oss, efter att vi moffat i oss cheesecake...rap!
Vi slöade å småpratade i soffan å d va fredagsmys med stort F. Härligt med vänner som är okonstlade. Den bästa sorten faktiskt!

Lördag morgon så for Roggan å Zeke t Solna på skivmässa. Jag, Lillan å Tedde for t city. Lunch på Donken på Teddes inrådan...ingen favvo men vad gör man inte för den lille...

Strosade lite på stan men inga fynd gjordes tyvärr. En najs topp på Monki hittade jag but not in my size...tyvärr.. Får leta vidare.

Vid ettsnåret for jag å Tedde hem å lyckades passa in samma buss som
den långe tog! 

På kvällen bidde d tacos å sen Mello. Mellon skulle man skulle kunna skriva mkt om eller bara gråta över. Mitt schlagerhjärta e brustet flera ggr om. Mello e så dåligt att jag inte finner ord. Kanske e d så att d e sluttittat from nu. Tamejsjutton!

Strax ska fam Gogis ut t parken. Lillen ska cykla lite å turtlarna e nerpackade i ryggan som oxå ska med. Tydligen e d skitväder på g...tvi tvi tvi!

I eftermiddag ska jag äta mat m Åsa å sen ska vi se Ägd med Lindström å Schyffert. Hoppas d e lika bra som Ljust å fräscht. 

Mars månad startar idag. Trycker på fast forward å vips så bidde d maj!!!! (Vore vällan underbart?!?!)

Inga kommentarer: