söndag 16 april 2017

Bröllopsdag

Den andra bröllopsdagen utan dej
Jag å Tedde firade så som vi brukade
Potatisgratäng å mjukt kött (oxfilé på Teddes språk)
Du fick röda rosor
Teddes val
Jag e fortfarande inte uppe ur svackan
Har lite problem m att hitta upp
D har varit kaos på alla plan
När Tedde sen når dåligt så blir allt mkt tuffare
D e svårt att förklara för en sexåring varför en del inte hör av sej längre
Varför de inte firade honom på födelsedagen
Varför han inte fick nåt paket
Jag vet ju inte varför så jag kan inte förklara
Jag tycker att d e skitjobbigt när de man tror ska finnas som stöd sviker
Inte ett pip
Inte ett enda sms
Jag tänker att d nog får vara nu
D får vara bra nu
Jag får vända mej till dem som bryr sej om
Jag kanske ser stark ut på ytan
Inombords e jag trasig
Kanske olagningsbar

Inga kommentarer: