söndag 30 september 2018

Ett Steg Åt Rätt Håll

Vaknade strax e 8
Tedde sa att han var sugen på att köpa fotbollskort
Kom då på att Kevins mamma i veckan tipsade om att BR har bytespärmar
Sagt å gjort
På m paltor å sen for vi t V-ås
Vi åt en smarrig brunch på IKEA
Rekommenderar den mkt
Gott t ett bra pris

Så öppnade affärerna å vi styrde kosan mot BR
Där blev Teddes ögon stora som dasslock då han såg hur många kort d fanns som han inte hade
Han hittade 36 stycken å bytte dessa mot de dubletter han hade m sej

Vi va in en sväng på IKEA innan vi for hemåt
Köpte en ny rumsmatta, skoförvaring t Tedde samt några ramar

Hemma i lyan igen så inledde jag operation fönstertvätt å Tedde inledde operation sättainfotbollskortipärm
Satte upp nya gardiner å la på nya dukar
Fick sen tummen ur å tog tag i klädhögen m sy om el sy in
Fixade sen skåpsdörrarna t de nya skåpen jag köpte för ett tag sen
Skruvade dit den i fel skruvhål men har inte förrän idag mäktat m att fixa t d

Mkt bra känsla idag
Om jag kunde hålla fast vid den
Buteljera å ta fram å smutta lite varje dag

I morrn ska jag jobba igen
D känns ok
Skulle d bli nåt bakslag så e d oxå ok
Har jag fixat tiden sen den 25 februari 2016 så fixar jag även denna tröskel

Inga kommentarer: